Rada
Jitka
Dobrý den,
Mám prosbu.Mám kamaráda spadnul ze stromu,mel v sobe alkohol,nechtel skocit.Mel operaci patere,pak byl v rehabilitacnim centru v Kladrubech,jenze tam nedodrzel pravidla,byl vyhozen.Ted je tyden bez vozicku,ma jen berle,chodit normalne nemuze,je nedolečený..Hlavni problem je,že je zavisli na pervitinu a je i alkoholik.Doktori mu rekli,at se jde lecit proti zavislosti,pak se muze vratit do Kladrub.Jenze on vse odmita,boji se,ze s nim budou hrozne zachazet.Muzete mi prosim poradit,kam by mel zajit a co ho ceka?dekuji xxxxxxxxxxx

Odpověděl: Markéta Kordová
Jitko, zdravím Vás.
Dodržujeme anonymitu pisatelů, Vaše příjmení jsem tedy záměrně umazala.
Netuším, kde žijete. Pokud je pro Vás a kamaráda dostupná Praha, můžete se obrátit na naše zařízení.
Vy můžete využit Poradnu pro rodiče a blízké, zde info a kontakt: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html. Tam se s kolegy můžete osobně poradit, jak kamaráda vhodně motivovat, aby vše potřebné dotáhl do zdárného konce, jak problém závislosti, tak doléčení úrazu.
Kamarád se může obrátit některé z našich ambulantních zařízení:
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
http://www.sananim.cz/adiktologicka-ambulance.html
http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst).html
http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
Čeká ho nezávazný rozhovor (může i anonymní), probere svou situaci, dozví se, jaké možnosti by mohl využít a co je pro to udělat, pak se sám rozhodne co a jak dál...
Pokud jste odjinud, napište prosím odkud.
Mějte se hezky, MK