Pervitin skladování
Petra
Dobrý den, již jeden dotaz jsem tady psala ohledně skladování pervitinu, jen jsem se dostatečně nevyjádřila. Abych to uvedla na pravou míru, nejsem drogově závislá osoba a nikdy nemám ani v plánu být. Studuji na Masarykové a mám seminární práci na téma pervitin.
Rozhodla jsem se, že nebudu psát pouhé zkušenosti uživatelů, ale že pro jednou to přežiji i já. Takže jsem si pervitin sehnala, jo že mi to dalo práci. Neříkám, že nemám obavy, ale říkám si, že čím dříve to bude zamnou, tím lépe.
Pervitin už mám v šuplíku pár dní, musím to nechat ke konci tohoto týdne. Moje obavy jsou pouze o trvanlivosti pervitinu? Vydřží tato droga? Nerada bych sháněla další. Uchovávám v suchu v igelitovém sáčku. Podotýkám že pervitin není úplně čistý, jisté lehounké růžové zbarvení má ale opravdu nepatrné.
Já vás každopádně prosím, aby jste mne nepřemlouvali, že to nemám zkoušet. Přemýšlela jsem nad tím dlouho a chci to zvládnout. Jen aby nebyl zkažený. Děkuji, Petra

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den, Petro.
Děkujeme za doplnění.
Tak za týden by se zkazit neměl.
Uvádíte, že nechcete přemlouvat, rozumím tomu, jen bych ráda doplnila informace...
I přes to, že jste studentkou Masarykovi university, Vám nezaručí, že Vás třeba droga neosloví. Mezi našimi klienty je plno osob s vysokoškolským vzděláním, leckdy s doktoráty. Pokud se o závislost zajímáte (viz zmíněná seminární práce), tak jistě víte, že dispozice k vzniku závislosti nemají nic společného ani s inteligencí, ani se vzděláním. Chápu, že nemáte v plánu být závislá, ale to nemá v plánu opravdu velká většina. Během své praxe (v tomto oboru jsem 20let) jsem se setkala asi tak s jedním procentem lidí, kteří šli do drog s tím, že chtějí být ,,feťáci". Většinou jde zprvu o nevinné experimenty, pomocníky k učení, podporu ke sportu nebo povzbuzení sebevědomí k nějakému jinému podání výkonu atd. atd... Málo kdo chce být opravdu feťákem, troskou či někým, kým okolí pak pohrdá.
Pokud se rozhodnete pro užití je samozřejmě jen Vaše věc a Vaše rozhodnutí. Jeden zážitek s pervitinem (pokud by šlo jen o jednorázový experiment) Vám, ale stejně o pervitinu jako takovém nic nevypoví. Celá tvář této látky se vším co k tomu patří lze poznat během nějaké doby konzumace, což mě přijde díky studijním poznatkům dost zbytečné.
Dále, není neobvyklé, že u distribuovaných drog je větší část různých příměsí (větší objem/větší zisk). Možná byste se divila, co vše lze vše pod názvem této látky obstarat, omítkou počínaje, přes prášek na pečivo až po křídu. Bohužel uživatelé dost často ani nevědí, co vlastně berou. Mnohdy je látka tolikrát namíchána, že ve výsledku je pervitinu v dané dávce minimum, na rozdíl od jiných látek, které mohou být nebezpečnější než pervitin samotný.
Pokud se rozhodnete pervitin užít, doporučuji, aby Vám po celou dobu intoxikace byla na blízku nějaká spolehlivá blízká osoba, nejlépe střízlivá s ohledem na Vaši bezpečnost.
Pokud se budete na něco potřebovat doptat, napište samozřejmě kdykoliv znovu.
Mějte se hezky, s pozdravem MK