plicni embolie
Vlado
dobry den chci se zeptat zda by pomohla moji pritelkyni lekarska marihuana.ma plicni embolii tak se chci zeptat zda by ji to pomohlo dekuju za info.Vlado

Odpověděl: Markéta Kordová
Vlado, dobrý den.
Bohužel, toto nejsme schopni vyhodnotit. Tímto způsobem přes internet nepoznáme, co by bylo nebo nebylo pro Vaši přítelkyni optimální s ohledem na její zdravotní potíže.
Nelze vyhodnotit zdravotní stav a určit vhodnou léčebnou metodu, aniž by ji nevyšetřil lékař a dle toho navrhl co je pro ni nejlepší.
Obávám se, že na tuto otázku by Vám nejzodpovědněji mohl odpovědět pouze její ošetřující lékař na základě vyšetření, potažmo konzultace s ním.
Je mi líto, ale internetová poradna má své omezené možnosti a toto je již nad její rámec.
Mějte se hezky, s pozdravem MK