Drogy
Iveta
Dobry den,dozvedela jsem se ze muj syn jiz 3 mesice snupe pervitin.Posledni mesic je jeho denim chlebem.Zije na ulici.Pomoc odmita je takhle spokojeny.Bohuzel je plnolety (20 let).Je uplne mimo realitu.Jakym zpusobem mu muzu pomoci? Syn nevi ze I jeho zavislosti vim.Priznal se ze bere ale pry neni zadny fetak svoji sestre.A nechce abych o tom vedela.Prosim poradte jak mu mohu od toho svinstva co ho zabiji pomoct.Dekuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
bohužel je velmi těžké pomáhat někomu proti jeho vůli. Navíc, když je plnoletý a nebydlí s Vámi a vlastně po Vás nic nechce. Určitě by se ale dalo něco vymyslet, jen je třeba vždy posoudit každý případ zvlášť. Proto bybylo nejlepší, kdybyste navštívila osobně některé ze zařízení nabízejících pomoc rodinám uživatelů. Mohla byste vše probrat podrobně a pokusit se s odbornou pomocí najít cestu, jak syna přivést ke změně.
Pokud by pro Vás byla dostupná Praha, můžete se objednat k nám do Poradny pro rodiče Sananim, tel.  +420 739 268 527. V případě, že byste potřebovala kontakt někde jinde, dejte prosím vědět nejbližší město.
S pozdravem
Jana Žáková (Justinová)