Bolest břicha
PF
Dobrý den, je možne že mam po mariuhaně kreče do břicha a prujem, křeče jsou docela silne, pote ještě cca dva dny mě bolí břicho . Děkuji za odpoveď

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Bohužel, tímto způsobem přes internet nepoznáme, zda Vaše současné zdravotní potíže mají nějakou souvislost s užitím marihuany nebo ne. Nelze vyhodnotit zdravotní stav a určit jasnou příčinu, aniž by Vás nevyšetřil lékař.
Možná může mít konzumace THC vliv na Váš současný zdravotní stav, ale také je možné, že byste tyto potíže měl, i kdybyste marihuanu vůbec neužil, těžko říct. Obávám se, že na tuto otázku by Vám nejzodpovědněji mohl odpovědět pouze lékař na základě vyšetření.
Je pátek odpoledne, pokud je Vám špatně, doporučuji se obrátit na lékařskou pomoc.
Přeji, ať je Vám brzy lépe.
S pozdravem MK