dojezd
nikyy255
Dobry večer,už jsem na vaše stránky několikrát psala,musím to napsat teď neboť vím,že zitra nebudu ničeho schopná beru perník +antidepresiva mám obscesivní poruchy a k tomu si pichám pervitin chci vědet co na ty dojezdy je to katastrofa nemam klid doma plus 2 letý syn, kdyz dojdou dojezdy tak bych se nejraděj oběsila..nejsem schopna normalne fungovat nic si nepamatuju a riskuji kvuli fetu vše mam hromamu starosti a dluhy a nejsem ani schopna nikam dojid ale kdyby šlo o fet tak pujdu až na kraj světa je hrozně a když dojezdy ustanou tak zas uvažuju za kým jít abych se zas nakopla nevim kdy to přestane jsem odporna.

Odpověděl: Amrit Sen
Nikyy, zdravím a apeluji na Vás.
Naléhavěji, než v minulých odpovědích... Vyhledejte odbornou pomoc, některé ze služeb, na které jste od nás dostala kontakty. Jinudy prostě cesta nevede. Nejlépe právě teď.
Když, jak píšete, jste schopna pro drogu dorazit na kraj světa, dokážete, budete li to opravdu chtít, zavolat a dojít do kontaktního centra, AT poradny, nebo adiktologické ambulance.
Možnosti internetového poradenství, jsme odpovídáním na řadu Vašich předchozích obdobných dotazů, odpusťte, vyčerpali, vic na dálku nedokážeme.
Teď je to na Vás, seberte zbytky sil, zvedněte se a začněte jednat. Pokud byste měla pocit, že nedokážete zvládnout kontakt a rozhovor s pracovníky nabízených odborných služeb dostatečně orientovaná, můžete s nimi situaci probrat i intoxikovaná, nikdo Vám hlavu neutrhne.
Věřte, že každá situace má řešení, a každý má naději.
Držím palce a doufám, že až příště napíšete, bude to po kontaktu s odbornou podporou a pomocí.
Přeji hodně štěstí,
Amrit Sen.