pomoc s bratrem
Marusinka
Dobrý den.
mám bratra 30let, má problém s drogami, gemblér a trpí depresemi, které řeší právě drogami či hraním. Již jednou jsme s ním tento problém řešili přes Bohnice, zde vydržel pouze 3 dny, ale posléze byl čistý, začal chodit pravidelně do práce atd...vše se vyřešilo, ale poslední půl rok opět trpí nesnesitelnými depresemi a opět do toho spadl, přišel za námi a žádá o pomoc, my nevíme kudy dál, nejraději bychom pro něj nějaké chráněné ubytování, kde by měl pevný režim a pracoval by na sobě...můžete mi něco doporučit...Bohužel už jsme na pokraji sil já a moji sourozenci a nevíme kudy dál...Děkuji.

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den,
díky za dotaz.
Je dobré, že píšete. Je více zařízení, které vám mohu doporučit, kam byste bratra mohla poslat. Nepíšete, odkud jste. Napíši kontakty na pražská zařízení, kdybyste stála o typ jinde v Čechách, dejte vědět.
Obraťte se buď na Denní stacionář SANANIM, Janovského 26, Praha 7. Tel.: 220 803 130, nebo 605 212 175. Dohodněte si s nimi telefonicky termín návštěvy.
http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst).html
Dále to můžete zkusit i v Gambling ambulanci, Štítného 710, Praha 3. Tel.: 774 701 070.
http://www.sananim.cz/gambling-ambulance.html
Obě pracoviště se poradenstvím a podporou zabývají. Spolu s vaším bratrem jeho situaci zmapují a navrhnou, jak postupovat.
Jakub Chudomel