Pervitin
Rotacak
Dobrý den. Užívám již nějaký čas pervitin a pozoruji, že mi po něm začala růst prsa. Je to normální příznak? Prosím o pomoc O. K.xxxxxxxx

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den,
díky za dotaz.
O souvislosti užívání pervitinu s růstem prsou mi není nic známo, ani jsem podobné informace nikde nenašel. Máte li však takový dojem, vyloučit zdravotní problém takto na dálku určitě nelze. Proto vám doporučuji návštěvu lékaře, aby vás mohl prohlédnout a vyloučit nějaké těžko předvídatelné příčiny.
Nemáte li kam zajít, určitě kontraktujte K-centrum, kde vám takového lékaře mohou doporučit a návštěvu zprostředkovat. V Praze je takové zařízení například na Smíchově, Na Skalce 15.
Hezký den Jakub Chudomel
P.S. Vaše příjmení jsme záměrně umazali s ohledem na anonymitu.