syn
jaja
D.DEN OPET PISI ,PROSIM ROZHODLA JSEM SE ZE BYCH PRECI JEN ZKUSILA JET NA SEZENI S RODICI DROGOVE ZAVISLYCH ,DO MOSTU,JEN MAM PROBLEM S CESTOU A CASEM ,NAPADLO ME ZDA K VAM NEJEZDI NEKDO Z PODBORAN CI ŽATCE KAM BYCH DOJELA A DO MOSTU BYCH PRIJELA PRVNE S NEKYM Z TECH PODB. NEBO ZATCE,MOC BY ME TO USNADNILO.
NASLA JSEM SI JUPU LITERATURY A TAKE KNIHU...MATKA DAVIDA.S NAR. 3 CERVENCE= TUHLE KNIHU BYCH DOPORUCILA VSEM ,TAJY JSEM V NI NASLA CHYBY KTERE CLOVEK DELA A VERI STALE DOKOLA SLIBUM CLOVEKA KTERY OPET VSE ZRUSI NIC NEDODRZI....
TAKY JSEM NASLA ODVAHU SE OBJEDNAT K PSYCHOLOGOVI PRISTI TYDEN POPRVE V ZIVOTE PROTOZE JE TOHO UZ NA ME MOC...
STRAVILA JSEM MINULY TYDEN 2 HOD NA POLICII SEPISOVANIM PROTOKOLU CO VSE MI SYN DELA,VCETNE POSLEDNIHO VYSTUPU A ROZBITYCH DVERI,KONECNE JSEM DOCILILA ZE JE ODHLASEN ALE I TAK MAM STRACH NEKDO MI REK ZE MU TAM STEJNE EXEJUTORI PRISLI PRESTOZE DOTYCNY BYL TAKY ODHLASEN.
DNES TU BYL SYN POLICIE MI REKLA AŽ SE OBJEVI IHNED NAS VOLEJTE,CHTEL HADRY DALA SEM MU V PRITOMNOSTI POLICIE VSE ABY UZ SEM NEMUSEL ,VENKU STAL ZDROGOVANY KAMOS JAK PRASE ....SPINA OD POHLEDU,DNES JSEM SE PRISTIHLA ZE VUCI SYNOVI CITIM STRASNY VZTEK CHVILEMA AZ NENAVIST,PRESTALA JSEM ALE UPLNE HO LITOVAT,UZ NEMYSKIM VUBEC CO JI JAK SPI KDO MU PERE ...JAKO TY PRVNI DNY HLAVA PLNA OTAZEK A STAROSTI...UZ NE ,MUSI SE NAUCIT BYT ZODPOVEDNY ZA SVY CINY JE MU 26 ..JEN JE MI SMUTNO ZE DRUZI MAJ RODINY DETI A ON SVUJ ZIVOT PROMRHA ...PROSIM SDELTE MI NEJAKY KONTAKT PRIPADNE BYCH DALA SVUJ NA RODICE S KTERYMA BYCH SE DOPRAVILA DO MOSTU.DEKUJI.

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím.
Naše organizace má svá ambulantní zařízení v Praze, pobytová v jižních Čechách. Kontaktní centrum v Mostě do nich tedy nespadá. Poskytli jsme Vám tento kontakt s ohledem na to, kde žijete. Pokud budete potřebovat se objednat nebo se na něco konkrétního informovat, budete se muset spojit přímo s kolegy v Mostě, viz kontakty níže.
Předpokládám, že poskytovat informace a dávat kontakty na rodiče využívajících jejich služeb z etického hlediska nelze. Všichni pracovníci pomáhajících profesí jsou vázáni mlčenlivostí, obdobně, jako lékaři ,,lékařským tajemstvím". To znamená, že nemůžeme nikde vyprávět, jací konkrétní klienti našich služeb využívají a předávat jejich kontakty.
Kontaktní centrum Most k naději
Jilemnického 1929
MOST
Tel: 602 219 372, 476 102 288
Kontaktní osoba: PhDr. Dagmar Jandová
Email: vedouci.kcm@mostknadeji.cz
Provozní doba: PO - PÁ 8.00 - 12.00, 12.30 - 16.30
Více zde: http://www.mostknadeji.eu/ustecky-kraj/k-centrum-most/
Mějte se zatím hezky, přeji, ať se Vám to podaří úspěšně vyřešit.
S pozdravem MK