Rada pro kamosku
Pindrus
Dobry den,mám prosbu kamaradka jede v drogach,je na psychickem dne....Zavysla asi neni ale kseftuje aby měla kde bydlet a áby její syn se měl líp než ona.Děkuji za odpověď je mi jí moc lýto nemá se okoho opřít.Jinak je to fajn děvče a svýho syna miluje moc ....Naschle

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
kamarádka má velké štěstí, že se o ni takhle staráte a zajímáte. Nejlépe byste jí pomohla, kdybyste ji přesvědčila, aby vyhledala odbornou pomoc. Když ne kvůli sobě, tak kvůli synovi. To, co dělá, je hodně krátkozraké. Až se dostane do potíží (ať už s dealery, drogami nebo policií), a to se dříve nebo později stane, nejvíce to odnese právě její syn. Rozhodně mu tím lepší budoucnost nezajistí. Ani teď to pro něj není určitě nic dobrého, žít s mámou, která prodává drogy a je neustále ve stresu.
Kamarádka se může obrátit anonymně na jakékoliv K-centrum, jsou v každém větším městě. Může se tam o své situaci poradit, nikdo jí nebude soudit, nikdo jí nikde neudá, budou se jí snažit pomoci z téhle svízelné situace ven.
Kdybyste nevěděly, kam se obrátit, napište nejbližší město, kontakt Vám pošlu.