SYN
jaja
D.DEN JIZ JSEM PSALA.,SITUACE SE SYNEM JE NYNI TAK...DALA JSEM NA VASI RADU A PRES URAD HO ODHLASILA Z BYTU.
ON JE NYNI U NEJAKEHO KAMARADA V KRALOVICICH.
OPET U ME BYLA POLICIE Z KRALOVIC SHANI HO, POPRAL SE S NEKYM.,NIKOMU NEBERE TELEFON ,PODLE ME ZNICIL SIMKU PROTOZE SI MYSLI ZE JE NAPICHLEJ,NEKDO MU ZREJME RADI,TED JSEM SE DOVEDELA ZE NEPLATI ZADNOU PUJCKU MA 3.
Z PRACAKU HO VYLOUCILI PRESTAL TAM CHODIT,DNES JSEM JELA DO KRALOVIC NA POLICII ZJISTOVAT CO A PROC SE POPRAL A ZDA NENI ZRANENY,NECO MI MALO REKLI PROTOŽE JE PLNOLETY ....,RIKALI ZE KDYZ ZACAL S TRAVOU ,TED TO KOURENI PERVITINU Z ALOBALU ZE SE DOPRACUJE I K PICHANI JEHLOU,PORAD MAM O NEJ VELKY STRACH PORAD DO TOHO NESPAD TAK JAJ ZDE POPISUJI DRUHY,PORAD NENI NA DNE ,PROTO PREMYSLIM ZE POJEDU OPET TAM A ZKUSI PROLEZT VSE CO PUJDE A NAJIT HO,TYHLE LIDI ZIJI VECER ,CI MYSLITE MAM HO ZKUSIT NAJIT A PROMLUVIT NEBO CO TEDA DELAT??????
VE SPOLKU S TEMITO KSINDLAMA DO TOHO BUDE PADAT VIC A VIC .....

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
vaše rodinná situace je teď hodně zamotaná. Není v silách této poradny, kdy Vy napíšete pár řádek, my pár řádek a leccos může být špatně pochopeno, abyste dostala rady, co teď dělat. Na to toho víme příliš málo. Kolegyně i já jsme Vám mnohokrát doporučovaly osobní návštěvu a vyhledání odborné pomoci. Nikdy jste na to nereagovala, ožná je nějaký vážný důvod, proč takové nabídky nemůžete využít...
V tom případě bych zkusila alespoň telefonickou konzultaci, můžete využít poradenské linky našeho K-centra v Praze (tel. 283 872 186) nebo mosteckého Káčka (tel. 476 102 288) nebo na mostecko uLinku duševní tísně (tel. 476 701 444).