NEZNÁMÁ DROGA?
Wensdy
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat zda-li byste neidentifikovali druh drogy? Soused, co bydlí o dům vedle, cca 15 let chodí skoro každý den k nášim popelnicím čichat neznámou látku. Je mi jasné, že to budou drogy, chodí s partičkou mladých lidí, co hulí trávu a udajně neberou jen tohle. Vždycky si vytáhne nějakouo bílou kostičku nebo co to je, zapálí a pak si kní dá něco jako sklo a pak nasává, pak tu bílou kostičku uhasí a zase natahuje. pak se vysmrká a atkhle to opakuje 3x

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
takto z Vašeho popisu to bohužel nelze určit. Každopádně způsob, kterým Váš soused užívá je jakýsi modifikovaný postup, kterému se říká chasing the dragon (v češtině honit draka, honění draka nebo honění zlatého draka), což je způsob, který je jedním z méně rizikových způsobů užívání návykových látek, oproti např. injekčnímu užívání. Tímto způsobem lze užít velké množství látek, z nichž většina je bílých, krystalických a tudíž těžko soudit, co Váš soused užívá, nicméně mám tak trochu za to, že je to pouze sousedova věc, co užívá (samozřejmě pokud neporušuje nějaký zákon či vyhlášku nebo jinou podzákonnou normu)...
Stačí to takto? Pokud byste potřebovala, prosím, neváhejte poslat další dotaz.
S pozdravem
Dr. Zbyněk Oktábec