Pomoci
D3jvid
Dobrý den mám dotaz měl jsem jednu čárku v 1.1.2016 a druhou 1.15.2016 , a jsem už půl roku čistý!! A už to nikdy nechci ani jinou látku, stalo se to tak že mi nekdo na party nabídl bonbóny a pak mi řekl že v tom je perník , a to sami se mi stalo podruhé. A teďkon mám strach abych neměl nějakou mozkovou poruchu nebo můžu poprosit o radu jestli mi to něco zdravotně udělalo? , mám v celku velkéj strach chci totiž žít zdravé jsem začáteční kulturista a chci to dotáhnout daleko tak prosím děkuju předem za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Bohužel, neumíme bez osobního kontaktu a bez patřičných vyšetření lékařem posoudit zdravotní stav. Zdali Vám nevědomé užití drogy zanechalo nějaký negativní dopad na Vašem zdraví, tímto způsobem nelze objektivně a především zodpovědně posoudit.
Pokud pociťujete nějaké potíže (jak fyzické, tak psychické) bylo by od věci, aby Vás viděl specializovaný lékař, Vy jste mohl o všem co je potřeba pohovořit, možná bude stačit uklidnění, že jste v pořádku. Umím si představit, že nevědomé užití jakékoliv látky může dotyčného velmi zaskočit a rozhodit. Užití jakékoliv drogy je pro organismus vždy velký zásah, i když je droga plánovaně konzumována, natož pak, když o tom dotyčný neví.
Netuším, kde žijete. Zdali byste měl zájem o nějaký kontakt, kde byste si o tom, co se stalo, mohl nezávazně pohovořit, tak napište a uveďte, jaká města máte v dosahu. Pokusíme se Vás vhodně nasměrovat.
Pro příště doporučuji přehodnotit výběr kamarádů, se kterými se budete bavit a hlídat si co konzumujete, stejně tak neodcházet od nedopitého drinku apod...
Mějte se zatím hezky, s pozdravem MK