Jaky druh lecby zvolit?
May
Uz se zase stavim na nohy. Poprve jsem byla na dne v prosinci, kdy to bylo asi 4 mesice od meho prechodu na jehly, ale jen psychicky, do toho jsem mela dalsi problemy narocne na psyhiku. Do poloviny dubna jsem byla cista, pak se ke mne nakyblovala byvala kamaradka a ja nebyla schopna ji ze sveho bytu dostat. Obe jsme se zivily prostituci, ja od ledna zila normalne, ale zase se mi povedlo dostat se tam, kde jsem byla. Neumim byt tvrda, jsem slaboch. Ted mam problemy i s travicim ustrojim, nedokazu to poradne ovladat, i kdyz se to uz lepsi. Nevim jiste, jestli to ma souvislost s drogami, ale na 99 % si myslim, ze ano. Ziju sama v garsonce se dvema skoro devitimesicnimi kotaty. Mam podanou prihlasku na VS. Chtela jsem do lecebny, ale nemuzu si dovolit byt mimo \"svou realitu\", neni kdo by se postaral o miciny. Je nejaka jina moznost lecby, pokud mozno co nejvice diskretni a ne moc nakladna?

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Dle toho co uvádíte, by bylo asi opravdu rozumné Vaši situaci začít nějak více řešit, pokud jste si již sama vyzkoušela, že Vám to samotné nejde.
Jste z Prahy, můžete se obrátit na naše ambulantní zařízení a zkusit, zda by pro Vás byla optimální léčba ambulantní, pokud máte dojem, že léčba pobytová by u Vás nešla s ohledem na zvířata zařídit.
Denní stacionář SANANIM
Janovského 26
Praha 7
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - mapa Otevřít odkaz v novém okně; vchod se zvonkem přímo z ulice)
Telefon: 220 803 130, 220 800 041, 605 212 175
Email: stacionar@sananim.cz
Provozní doba:
Pondělí: 8.00 - 16.00
Úterý:    8.00 - 17.00  (16.00 - 17.00 - rodič. Konzultace)
Středa:  8.00 - 16.00
Čtvrtek: 8.00 - 16.00
Pátek:    8.00 - 15.00
Pro navázání kontaktu s tímto zařízením nepotřebujete žádné doporučení. Nejjednodušší způsob je přijít na motivační skupinu, která se koná každé úterý a čtvrtek od 10.30 do 12.00 a na kterou se nemusíte objednávat. Kolegové Vám doporučí, jaká léčba či pomoc je pro Vás nejvhodnější apod.
Pro ty, kteří se rozhodnou absolvovat léčbu v denním programu stacionáře, je motivační skupina jakousi vstupní branou.  Pokud je pro Vás příliš těžké přijít na motivační skupinu, můžete si telefonicky domluvit individuální konzultaci a zkonzultovat vše co potřebujete.
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst).html Otevřít odkaz v novém okně
Prostudujte info v odkaze výše, pokud se budete potřebovat na něco doptat, neváhejte naspat znovu.
Držím palce a přeji dostatek sil!
S pozdravem MK