pritel si picha
pivodamka
Dobry den , jsem s pritelem uz 5let na zacatku vstahu mi rek ze si pichal a kouril marihuanu,protoze me strasne chtel tak stim prestal bylo vse v pohode krasne udelali jsme si miminko pak jsme se prestehovali tam se dostal do parti fetaku zacaloto zase.zbalili jsme se odstehovali jsme se blize k moji rodine mezitim jsme cekali druhe dite pred dvouma leti mu umrel tata takze uz jinou rodinu nema nez nas a od doby co umrel se vse pos... Zacal mi brat penize nechodi domu bud 1-2 dny a co vydela utrati jsem strasne psichycki na tom spatne nevim co delat ma na obliceji ti bolaky ale moc nehubne a nejspis cekam treti nechci o nej prit chci mu pomoc ale nevim jak vzdycky si neco vymysli odjede a uz ani tel nezvedne neraguje jsem tak s toho spatna ze bych ho nejradci opustila kvuli detem prosim porad te takhle zit nechci

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Chápu, že současná situace je pro Vás už neúnosná. Už s ohledem na děti a možná i Vaše těhotenství by bylo asi rozumné to celé začít více řešit. Není to ale úplně lehká situace a rozhodně to nelze vyřešit jednou psanou zprávou přes internet. Doporučuji obrátit se na nějaké odborné zařízení, které se závislostním chováním zabývá a v osobním kontaktu vše více a podrobněji probrat. Tato zařízení poskytují i poradenské služby rodinným příslušníkům a dalším blízkým osobám, nezávazně a bezplatně.
Netuším, kde žijete. Napište prosím znovu a upřesněte lokalitu (větší města co máte poblíž), pokusíme se Vás co nejvhodněji nasměrovat na zařízení, kde byste mohla vše podrobněji zkonzultovat a kde by Vám pomohli.
Mějte se zatím hezky a ozvěte se.
S pozdravem MK