Pervitin - operace tříselné kýli
Debil s kýlou.
Dobrý den,
nejspíš mám tříselnou kýlu. Tedy na 99% jen teď čekám ještě na vyšetření na chirurgii, kde mne to zcela potvrdí.
Ohledně čeho však píši...
Když by mne tedy potvrdili tříselnou kýlu a chtěli by mne operovat, jaké předoperační testy musím podstoupit a zda-li je podstatný i fakt, že jsem občasný uživatel pervitinu. Né nitrožilní ani inhalační, avšak šňupáním. (Vím, že ve výsledku není rozdíl, tím mám na mysli, že fetka jako fetka).
1. Co tedy vše musím podstoupit?
2. Zda-li je důležité to říci?
3. Zda-li je to pro operaci či při operaci jakkoliv rozhodující.
4. Zda-li mne to jejich testy zjistí.
5. Zda-li to bude u mne navždy v papírech zapsáno?
6. Zda-li tyto informace poskytnou mým blízkým (i přes můj přímo řečený nesouhlas, i když jsem již dávno plnoletý?)?
Předem Vám mnohokrát děkuji za jakoukoliv odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Před samotnou operací Vás budou čekat předoperační vyšetření, také budete vyplňovat formulář, který bude mapovat Vaši zdravotní anamnézu a mezi otázkami, které se dotazují například na úrazy, aktuální užívání léků, dětské nemoci, rodinnou anamnézu, poslední užívání antibiotik apod. je i dotaz na kouření cigaret, užívání alkoholu a dalších drog. Dle mého názoru je dobré, aby lékaři věděli o všem. Především s ohledem na případná rizika spojená s kontraindikacemi v souvislosti s podáním medikace. Také pro anesteziologa je toto důležitá informace. Lékaři jsou vázáni lékařským tajemstvím, takže by informace, které jim poskytnete, měli zůstat tajné.
Pokud je operace plánovaná a Vy už teď víte, že Vás čeká, doporučuji rozhodně už nic nekonzumovat! Netuším, kdy jste užil naposledy, ale bylo by vhodné, aby od operace a posledního užití byl co nejdelší čas...
Níže uvádím orientační doby detekcí z tělních tekutin:
detekce moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
Berte prosím v potaz, že toto jsou pouze orientační údaje. Vždy záleží na několika dalších aspektech, na intenzitě předešlé konzumace, na kvalitě drogy a na organismu, jak dalece je schopen se s procesem odbourávání toxických látek z těla vypořádat.
Nejdete na operaci určitě pro nic za nic, přijde mi zbytečné, pokud máte zdravotní potíže organismus ještě zatěžovat drogami. Pro organismus, včetně psychiky je konzumace jakýchkoliv drog vždy velká zátěž.
Tak držím palce, jak s udržením abstinence, stejně tak se zdravím.
V případě potřeby napište kdykoliv znovu.
S pozdravem MK