závislost
děda
dobrý den, manžel kterému je 65 let, se dostal do kontaktu v zaměstnání s drogama. Nejprve viagra, LSD, marihuána, pervitin a teď skončil s dvacetiletou kolegyní na kokainu. Jede v tom 3 roky. Říká, že zažívá sexuální tornáda. Jak se mám zachovat a jak pomoci.K užívání dochází pouze v zaměstnání od pondělí do pátku každý den.S pozdravem Hanka

Odpověděl: Markéta Kordová
Hanko, dobrý den.
Chápu, že Vás chování manžela poněkud znepokojuje. Doporučuji využít poradenských služeb v osobním kontaktu, poskytuje více prostoru probrat vše potřebné. Lze se poradit jak vhodně komunikovat, motivovat, jaká nastavit pravidla, celkově si doplnit informace o celé této oblasti a také získat podporu.
Veškerá zařízení pracující s konzumenty drog nabízí ve svých službách i služby pro rodinné příslušníky a další blízké osoby. Bezplatně, nezávazně a jde to i anonymně.
Nevím, kde žijete. Pokud je pro Vás dostupná Praha, můžete se obrátit přímo na naše zařízení, zde kontakt a další info v odkazech níže.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/5, Praha 1
mapa
Mob: 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Dále můžete mrknout na základní obecné informace pro blízké osoby:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Tak se držte, s pozdravem MK