LSD (trip)
Matt
Asi pred mesiacom som prvý krát skusil trip mal som zlý stav ktorý trval približne 8 hodin ked som konečne zaspal na druhý den mi bolo strašne divno a pocitil som zmenu podvedomia inač rozmyšlam viem viac pochopiť ludí pred tým som bol hanblivý no teraz som komunikatívny dokážem sa rozprávať s cudzími ludmi no neviem pochopiť jednu vec niekedy zaživam až 4x do tyždna déjá vu a chcem sa opytat či to mam riešit s psychológom alebo spychiatrom keďže neviem čo si mam o tom myslieť

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Drogy všeobecně (včetně alkoholu) uvolňují zábrany. Lidem, kteří mají potíže s komunikací, mohou tyto bloky uvolnit. Nenechte se ale oklamat myšlenkou, že Vám to v tomto směru pomohlo. Možná jste teď více ,,upovídaný", v samotném výsledku však nejde o pomoc.
Pohovor s odborníkem bych rozhodně doporučila, už s ohledem na to, že jste začal konzumovat drogy. Bylo by vhodné a rozumné si některé procesy ujasnit a lépe sobě porozumět.
Bojovat se stydlivostí se dá i jinak, než tím, že budete užívat drogy. Postupně by další problémy jen narostly.
Mějte se hezky a buďte opatrný.
S pozdravem MK