Syn prodava mariuhanu
hanaspy
Dobrý den, dovolila bych se na Vás obrátit o pomoc. Máme sedmnáctiletého syna, který studuje prvním rokem hotelovou školu, jenže ze čtyř předmětů propadá, tak jsme byli i na poradě ve škole, kde jsme se dozvěděli i o zameškaných hodinách. Na to konto jsem synovi našla v baťohu mariuhanu, přiznal se že to prodává, že si musí nějak obstarat peníze. zabavila jsem mu to, po čase ale řekl že to prodává, ale ne ve velkém. Dělala jsem mu test na drogy, ty vyšly naštěstí negativní. Rady, zákazy, příkazy, pláč nepomáhají, stejně si dělá co chce. Můžete mi poradit kam se mám v Brně obrátit o pomoc? Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Prozatím můžete prostudovat základní informace pro blízké osoby zde v odkaze: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Dále bych doporučila vyhledat odborné zařízení pracující s uživateli drog (poskytují i bezplatné služby rodinným příslušníkům, partnerům a dalším blízkým osobám závislých osob) a tam v osobním kontaktu vše více a podrobněji zkonzultovat. Nejenom, že si můžete tímto způsobem doplnit informace, ale také se poradit jak komunikovat, motivovat, dozvědět se na co si dávat pozor, čemu se vyhnout atd...
U Vás se můžete obrátit například sem:
Kontaktní centrum Podané ruce
Vídeňská 3
Brno
Tel: 543 249 343
GSM: 775 889 919 (objednání na individuální konzultace)
Email: kcentrum.br@podaneruce.cz
Najdi na mapě.
Vedoucí K-centra: Mgr. Petr Blažek GSM: 608 371 131
Provozní doba: 9:00 - 17:00 (pracovní dny)
Více zde: http://www.podaneruce.cz/programy-a-pece/kontaktni-centra/kontaktni-centrum-videnska-brno/
Mějte se hezky, MK