Afty
Sigo
Dobrý den,
užívám rekreačně extázi a často se mi stáva, že se mi druhý den udělají v puse nepříjemné afty,když náhodou ten večer trochu méně piju, tak jsou horší,po minulém víkendu se mi udělali snad asi nejhorší co jsem zatím měl.Chci se zeptat na možné příčiny,resp. jestli je to způsobeno velkou zátěží na tělo a tělo pak pod \"stresem\" pouští z uzdy herpetické viry,které se jinak neprojevují nebo čím dalším by to mohlo být?
Předem díky za odpověď

Odpověděl: Amrit Sen
Sigo, díky za důvěru, zdravím Vás.
Tvorba aft není po psychostimulačních "jízdách" nijak vzácná, jde o poměrně běžný jev, příčin může být celá řada.
Obecně jde o to, že vyčerpaný organizmus ztrácí obranyschopnost, imunitní systém není schopen čelit virům a bakteriím, kterým by byl v dobré kondici, schopen bez problémů čelit.
Doporučuji Vám dát si na delší dobu "oraz". Odpočinout si, po každém dni se řádně vyspat, zdravě a dostatečně jíst, neopomínat ovoce a zeleninu. Vhodné může být i doplnit vitamíny a minerály potravinovými doplňky, dostupnými v lékárnách a některých obchodech.
Tvorbou aft Vám tělo posílá signál, že pro Vás drogy nejsou tím pravým ořechovým. Pokud budete k těmto zprávám hluchý, riskujete ještě závažnější fyzické, ale i psychické problémy, nemluvě o riziku vzniku závislosti.
O rizikách spojených s užíváním MDMA a dalších stimulantů se můžete dočíst zde:
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny/mdma-extaze.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/stimulacni-drogy-historie.html
http://www.extc.cz/extaze.html
http://www.extc.cz/riziko-predavkovani-mdma.html
http://navykovelatky.cz/tanecni-drogy/extaze/
http://www.infodrogy.estranky.cz/clanky/rizika-a-zdravotni-problemy/extaze-a-deprese.html
Stačí takto? Kdybyste se potřeboval ještě doptat, napište.
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.