Extaze a penicilin
Hanz
Dobry den, mam zanet zvukovodu. V noci z utery na stredu jsem dostal kapky Ofloxacin. A rano jsem dostal 2 injekce penicilinu. V patek jdu na akci a chci si dat extazi. Mohu se zeptat, zda muze byt nejaka blba reakce s tim penicilinem? Dostanu 2 injekce i ve ctvrtek

Odpověděl: Vilma Šilarová
Dobrý den,
děkuji za dotaz. Asi vás nepotěším, ale jít se zánětem zvukovodu a antibiotiky na akci, natož si k tomu dát extázi,  není vůbec dobrý nápad. Obecně se důrazně nedoporučuje extázi s čímkoliv kombinovat (s jinými drogami, alkoholem či léky), jak se můžete dočíst třeba zde na poradně: http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny/mdma-extaze.html. Extáze má neurotoxický potenciál a játra vám za kombinaci s antibiotik a drogou také nepoděkují...
Vím, že to zní moralisticky, nicméně bych vám nedoporučila vůbec na akci chodit, když máte popsané zdravotní problémy, zkomplikujete a prodloužíte si dobu léčení. V budoucnu, pokud se neobejdete bez experimentů s extází, myslete na to, jak ji užívat alespoň bezpečněji, to znamená být v době užití v dobré psychické i fyzické kondici, hodně pít nealkoholické nápoje a odpočívat (hrozí uhřátí a kolaps - i fatální -  z vyčerpání a dehydratace).
Mějte se fajn a dávejte na sebe pozor
Vilma Táborská