Otazka
Kathleen
chtěla bych se zeptat jestli já jako vystudvaná zdravotní sestra bych mohla dělart práci v nějakým K-centru, streetworkerku nebo tak.Docela by mě tahle práce zajímala, mám k tomu i nějaké ososbní důvody.Díky K.

Odpověděl: Bára Orlíková
No, samozřejmě mohla. Lidé se zdravotnickým vzděláním jsou pro tyto služby potřeba. Nicméně, je to práce, která je hodně náročná a vyčerpávajíci. A osobní důvody, ať už jakéhokoli typu, bývají paradoxně pro práci s klienty největší překážkou. Jestliže chcete dělat s takovuhle klientelou, je dobré mít vlastní věci vyřešené a mít v sobě jasno. Pokud jsou vaším důvodem předchozí drogové zkušenosti, tak bych vám práci v Kontaktním centru nebo terénní práce dost nedoporučila. No, zvažte to. Nejprv bych se každopádně být vámi vypravila do takového zařízení na stáž a dozvěděla se o této problematice co nejvíc a pak se rozhodovala dál. Uvidíte. Kdyžtak zas pište, pokud chcete vědět ještě něco dalšího.