Bere stále drogy?
NK
Dobrý večer, neskutečně mě tahle otázka užírá. Před sedmi měsíci jsem si našla 27letého přítele, který zřejmě rok předtím šňupal pervitin dlouhodobě, změnil ho až fakt, že mu umřel otec a ten den byl mimo, navíc i nastoupil do výkonu trestu na půl roku za grafity. Poznala jsem ho v době kdy už byl asi 5měsíc čistý, dost těžko jsem to nesla(drogy nesnáším). Postupem času jsem začala pozorovat divné chování. Nejen, že několikrát do měsíce hulí marihuanu, je kuřák, ale neuměl se i dva dny ozvat a pak se hrozně omlouval a vymyslel nějaký příběh kterým to omluvil, taky nespolehlivost asi 8krát za tu dobu mi slíbil, že přijde bez ozvání nepřišel, prej spal. V prosinci se mi přiznal, potom co mi cizí žena poslala co jí jednoho dne psal úplně mimo a posílal svou nahou fotku,že zkusil Ečko, prej chtěl zkusit co to po takové době udělá. Byl nadržené prase, omlouval se, nikdy to už nezkusí a byl klid. V lednu jsme spolu začali bydlet nechtělo se mu do práce(neni zvykly), pořád výmluvy, nakonec jsem ho dokopala a chodí. Dvakrát jsem ho nachytala se za mýna zádama plížit v noci domů prej byl s kamarády a bla bla.Od prosince neustále u sebe nosí kapky do očí, mívá je zarudlé, dřív melancholik, teď sangvinik (samý vtípek),v noci se v posteli často škrábe, škube sebou, často nemocný(pořád rýma), při hádce je buď na koni nebo zvyšuje hlas agresivní, neustále někam chodí, bojím se, že do toho zase spadl nebo nepřestal. Dokázal i při hádce kdy zase došel v 1ráno na mě vztáhnout ruku, po několika hodinách brečel a pochopil co udělal. Sex s ním je buď hrozně dlouhý bez jeho vyvrcholení, nebo krátký, dvakrát už i bez erekce. Mám strach a nevím co dělat, nechápu pokud bere jak mohl být takový herec, romantik, milovník apod. Ví jak drogy nesnáším, přiznal se jen k trávě a tomu prosincovému zkratu. Prosím o názor, radu. Děkuji a hezký večer N.

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den N., díky za dotaz.
V první řadě nedokážu posoudit, zda přítel bere drogy, či nikoli. Nemohu to ani vyloučit, ani potvrdit. Všechny popisované indicie mohou být znakem užívání marihuany, ale i jiných drog. Důležité mi přijde, abyste to spolu probrali. Cítím z vašeho dotazu nedůvěru vůči partnerovi, která zřejmě vychází z jeho chování bez ohledu na to, zda něco bere či nikoliv. Popis vztahu mi nepřijde jako idilka, kterou bych na začátku vztahu opravdu čekal a hledal. Jste spolu krátce a vztáhl nas vás ruku...?! To je to, co chcete? Položte si otázku - co když nic nebere? Co když je jeho chování, které se vám nelíbí, ničím neovlivněné? Je to prostě on... a vy se rozhodněte, zda je to váš vysněný princ. No a co když drogy bere? Jste to opravdu vy, kdo by to měl řešit a snášet? Myslím, že si můžete vybrat takového partnera, na kterého se můžete spolehnout, se kterým se o sebe můžete navzájem opřít. Není slabost přiznat si pravdu. Promluvte si o tom všem s partnerem. Jak to cítí a vnímá on? A vy si ujasněte, co od něho ve vztahu potřebujete a chcete a zda to dostáváte...
Kdybyste se chtěla na něco doptat, beze všeho napište.
J.Chudomel