Ospen a lsd
SAB
Dobrý den. Dneska kamaradka pritahla tripa ze si ho dame. Chci si dat jen ctvrtku. Slysela sem ze i pulka je nekdy dost. Dobiram atb ospen 1500 a zitra je to naposledy co beru prasky. Chtela bychbse zeptat jestli neco nehrozi v tehle kombinaci?? DEKUJI :-)

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Je fajn, že si obstaráváte informace, to je rozumné.
S ohledem na důvody, proč jste antibiotika užívala, bych to nedoporučovala. Berte v potaz skutečnost, že organismus byl oslaben nemocí, vnitřní orgány, především játra, mají i bez toho, abyste užila nějakou drogu už tak zátěž se zpracováním antibiotik. Optimální by bylo, abyste cca tři týdny od dobrání léků se vyhnula všem drogám, včetně alkoholu. Organismus je v tomto období citlivější a podobné zásahy jsou nevhodné. Snadněji může dojít například k dehydrataci, přehřátí mozku, prohloubení účinku užité látky, celkovému kolapsu + další zbytečné komplikace, které mohou souviset s interakcemi jednotlivých látek nebo s onemocněním, kvůli kterému byli léky nasazeny.
Rozhodně nedoporučuji užít amfetaminy. I při ,,pouhém" onemocněním chřipkou může dojít v kombinaci s amfetaminy k poškození srdce.
Konečné rozhodnutí je samozřejmě na Vás.
Mějte se hezky, doporučuji opatrnost.
S pozdravem MK