modré ruce
Lenule
Dobrý den.jsem závislá na pervitinu.chtěla bych se vás zeptat na to co způsobuje modrání kloubů,chodidel a rukou když jsem třeba 3-4 dny a noci v kuse intoxikovaná? obědnala jsem se poprvé za celou mou fetáckou éru dobrovolně k psychiatrovy,myslíte si že mi může pomoct s mou schizofrenií a depresemi když fetuju? Neumím totiž žít jako normální člověk mám ze všeho strach z lidí,ze stáří,z práce,z peněz.....je toho na mě moc ale hlavě mám strach že až se půjdu léčit bude to nanic.vím že je to o tom opravdu chtít skončit ale co když to prostě nejde?

Odpověděl: Jakub Minařík
Víte - mám zkušenost, že to jde. Dá to dost práce, ale pokud se rozhodnete do toho jít, tak budete nejspíš úspěšná. Psychiatr by vám mohl pomoci, ale za té podmínky, že mu řeknete nejen o svých psychických stavech, ale také o drogách. Jen mějte na paměti, že zlepšení není otázkou dnů, ale týdnů. A je třeba vydržet. Ve chvíli, kdy máme depresi, je svět neuvěřitelně temný a do chvíle než se podaří stav s pomocí léků, nebo psychoterapie zvrátit, je to prostě blbý. A to že naše usilí mělo smysl zjistíme až poté, co strašidla odejdou. Takže - chce to sílu a trpělivost. Držím vám palce. :-)
Ohledně těch vašich kloubů - chtělo by to vidět. A ještě něco - pokud jste z Prahy nebo tak odněkud - tak se klidně zastavte, zavolejte, ... Telefon je 220803130. :-)