LSD
Dobrý den. Jak vzniká bordel v hlave při užití LSD? M"žete mi doporučit literaturu, která by mi mohla pomoci při užívání? Mám přečteného Learyho a Grofa. Jsou na našem trhu ještě nějaké knihy, které by mě naučily tripy zvládat? Máte pro mě nějaké doporučení ohledně informacé? Děkuju. Ruda

Odpověděl: Jakub Minařík
Jedinné moudré doporučení zní - dobře si to rozmyslete. A pokud se rozhodnete do experimentu jít - najděte někoho, kdo vás jím spolehlivě provede. Nebude to snadné a my vám nikoho poradit nemůžeme - musíte hledat. Jen upozorňuji - že tohle není člověk, který bydlí v sousedství a hodně hulí trávu a taky občas pojídá tripy. Mám na mysli někoho, kdo zajistí bezpečný kontext a dokáže vás provést i z prekérní situace. A když bude nejhůř - tak vám zajistí třeba psychiatrickou pomoc. Taky by vás měl hlídat déle než jen po dobu experimentu. Pokud si dobře vybavuji líčení jednoho našeho známého psychologa ohledně experimentů v 60. letech - tak říkal, že každého hlídali alespoň 3 dny. A že se taky stávalo, že 3 den začal někdo šílet a pokoušel se o sebevraždu.
Ono to není tolik o informacích, ale o prožitku. Informace vám mohou pomoci, ale mají jen podpůrný význam. Ohledně dalších zdrojů mě zrovna nic smysluplného nenapadá, tak se omlouvám. A fakt dobře to uvažte. Protože když už budete v mít trip v sobě, nic s tím neuděláte. Musíte tím projít.