Dotaz
Anonym
Dobrý den,...
Chtěla bych se zeptat kdy je správný čas probrat užívání pervitinu s odborníkem ? ( Nejde o pravidelné používání,.. Myslím si že je to začátek)

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Čím dříve, tím lépe.
Pokud jste rodič, můžete prozatím prostudovat tyto základní informace:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Pokud je Vám v blízkosti Praha, můžete se spojit s kolegy z Poradny pro rodiče a další blízké osoby, níže kontakt a info v odkaze.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Školská 30, Praha 1
mapa
Telefon:  284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Poradna se nachází v prostorách kavárny Café Therapy, v její zadní části. Na první konzultaci je třeba se předem objednat během provozní doby (PO až PÁ 9.00-19.00). Veškeré služby poskytuje toto zařízení bezplatně. Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html .
Pokud žijete někde jinde nebo měla další dotazy, klidně zase napište. Jen prosím o upřesnění větších měst, která máte v dosahu.
Mějte se zatím hezky.
S pozdravem MK