Dcera
Květinka
Dobrý den,
Omlouvám se že pořád otravuji, ale Vaši kolegové mi dali termín až příští týden. A potřebuji aspoň ten týden být informovaná jak ten týden postupovat. Týnce je špatně tím způsobem že neustále zvrací, je bledá, mám nestále teploty. A neustále spí. Patří to k vysazení??? Já jsem dceru nikdy neviděla tak dlouho spát. Vždy ji stačilo pár hodin a byla čilá jak rybička Poslední dobou mám pocit jak kdyby nepotřebovala spánek.
Týnka má hodně práce co se týče modelingu. Má nutnost si neustále hlídat postavu a pořád hledat na sobě chyby. Když jsem viděla její diář tak jsem se zděsila, protože tam měla tolik práce-různé focení, různých modelu. Společenské šaty, svatební, dámská konfekce, spodní prádlo. Různé kalendáře, kampaně, atd... a hlavě mě zarazilo to že za ten den fotila tři kampaně a každá kampaň byla v jiném městě. Když jsem s ní dnes mluvila a ptala jsem se ji co potřebuje a co by jí pomohlo tak mi bylo sděleno že nic. Na otázku mi odpověděla že jí vše štve a že má hodně práce. Když jsem se jí ptala kdy to znovu začalo ta mi řekla že cca měsíc bere a že si prý musí (šlehnout) nevím jestli jsem ten pojem napsala dobře někdy i dvakrát za noc, že jí to pomáhá a nemá prý únavu a že prý nosem to nemá takový účinek jako když si dá nitrožilně. Co se týče jejích zranění na rukách tak se o tom nechce bavit že to nic není a ať jí nechám na pokoji. Že se to zahojí a bude to v pořádku. Má modřinky i na krku a zádech. Mám starost o ni, neboť je hubeňoučká jak lunt. Zítra je objednaná k praktické lékařce. No a potom se uvidí. Týnka mi tvrdí že není závislá, že t má celé pod kontrolou, že se prý nemusím bát.
Prosím o objektivní a upřimný názor.
A já myslela že když dochází na konzultaci že už to bude jen lepší. I nějakou dobu abstinovala a já byla na ní pyšná. Ano sice měla zvláštní chování-výkyvy chování.
I práce modelingu byla taková přirozená a myslím tím že byla i taková živá a dravá tak jak jí znám.
Teď vypadá jak tělo bez duše. A pohled má jak kdyby byla duchem nepřítomná.
Děkuji za odpověď a s přáním pěkného dne

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím.
Nemusíte se omlouvat, neotravujete, je pochopitelné, že máte obavy a hledáte možné řešení.
Únava až vyčerpanost mohou souviset s vysazením. Stimulanty nepřirozeně nabudí organismus, po odeznění jejich účinku pak tělo potřebuje čas na regeneraci, tedy odpočinek.
Zvracení a teploty mohou s vysazením souviset, ale také nemusí, tímto způsobem na dálku se to opravdu velmi špatně hodnotí.
Další věcí je kvalita dané zkonzumované drogy. Je až podivuhodné co vše se pod názvem této drogy dá koupit. Omítkou počínaje, přes křídu, prášek na pečivo až po aspirin. Díky příměsím, které prodejci velmi často přidávají k pervitinu (a vůbec všeobecně k distribuovaným drogám), aby jejich objem získal ještě na větším objemu a tím se navýšil samotný zisk. Bohužel uživatelé dost často ani nevědí, co vlastně berou. Mnohdy je látka tolikrát namíchána, že ve výsledku je pervitinu v dané dávce minimum, na rozdíl od jiných látek, které mohou být nebezpečnější než pervitin samotný. Pak se velmi špatně předpokládá, co s čím souvisí a co to případně vyvolá za reakce organismu...
Jak jsem již psala v předešlé odpovědi - je zapotřebí doplnit vitaminy, minerály, dodržovat pitný režim (nealko nápoji) a vyváženě jíst.
Pokud dcera zvrací, informujte určitě o tom Vaší praktickou lékařku (uvedla jste, že dcera k ní jde). U dívek pracujících v modelingu nejsou neobvyklé poruchy příjmu potravy. Ale to také nelze poznat přes internet.
Argumentace dcery, že není závislou a má vše pod kontrolou, je bohužel, velmi častá reakce většiny závislých osob.
Žádáte upřímný a objektivní názor. Dle toho co jste mi průběžně napsala o životě své dcery, dovolila bych si doporučit, aby dcera řádně zvážila pokračovat v modelingu. Stres, výkon, pracovní nasazení, udržení si váhy atd. mohou být faktory, které mohou být důvodem současné situace.
Pokud ambulantní forma léčby nesplnila účel, bylo by na místě zvážit léčbu pobytovou nejlépe v nějaké terapeutické komunitě.
Mějte se hezky, přeji, ať je dceři brzy lépe.
S pozdravem MK