Perník
Dana
Jak zvládnout nápor u zkoušek bez perníku? studuju dvě vš, pracuju na pol. úvazek, živím se sama a je to na mně moc. myslíte, že lze brát perník pouze o zkouškovým, tedy dvakrát do roka ve zvýšeném množství, aniž by si čl. opatřil závislost?nabrala sem si toho moc, ale nemůžu z toho ustoupit..., děkuji za odpověď

Odpověděl: Bára Orlíková
Myslím, že vzhledem k vašemu životnímu stylu si spíš tu závislost opatříte. Protože i mimo zkouškové období toho máte dost na starosti a pokud začnete situaci o zkouškovém období řešit pervitinem, tak je velmi pravděpodobné, že vás to k tomu stáhne i jindy. Navíc, brát pervitin po dobu zkoušek třeba měsíc častěji, to máte k závislosti kousek a taky kousek k amfetaminové psychóze, a a taky kousek k tomu, že z toho zkolabujete a nakonec dojdete stejně k tomu, že něco ze svých aktivit budete muset vypustit. Být vámi bych se zaměřila spíš na situaci, kdy si toho naberete tolik, a za žádnou cenu nemůžete ustoupit - zvažte, jak daleko po téhle cestě ujdete než se z toho zhroutíte a jestli by opravdu nestálo za to s tím něco dělat bez pomoci drog. Víte, tuhle situaci, kterou popisujete, ze zkušenosti znám docela dobře. Tenhle styl má obvykle docela hluboké příčiny, které si člověk často ani nemusí uvědomit. Možná, jestli by nebylo na místě si o tom promluvit s někým z odborníků a nějak si ty věci uspořádat a ujasnit dřív než vás to semele. Aspoň na to nebudete tolik sama. Držím palce u zkoušek, ať se vám to podaří co nejlépe zvládnout. Perník neberte, tím tomu jen přihoršíte. Kdykoli zas napište.