zili kam mohu aplikovat
petra
dobry den chtela bych vas poprosit pokud je to mozne o radu jelikoz jsem uz uplne zoufala a nevim si dal rady . jsem osm let zavisla na opiatech a posledni tri roky na fentanylu. vse aplikuji nitrozilne a zili mam jak na rukou tak na nohou znicene nejsou ani vydet a kdz ano tak jsou zatrvdle.do trisla se bojim a nedavno mi kamoska rekla ze mohu do podpazi zkusila jsem to a slo to ale pak uz zase ne asi postupuji spatne muzete mi prosim poradiut co mam delat nebo kde jsou este na tele dostupne zili o kterich treba nevim. nebo jestli je mozne nechat si zavest katr nebo jak se to jmenuje ale pri to delaj v nemocnici jeto pravda,? predem dekuji za odpoved Petra

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den Petro.
Nejrozumnější by bylo, kdybyste se o způsobech aplikování poradila přímo s pracovníky Kontaktního centra. Nejenom, že si můžete vyměnit injekční materiál, zkonzultovat případná drobná poranění, která mohou aplikacemi nastat a také se poradit, jak bezpečněji jednak aplikovat, ale také i užívat.
Neuvedla jste, kde žijete. Netuším tedy, zda Vám tento kontakt k něčemu bude, ale pokud jste z Prahy, můžete se obrátit na naše Kontaktní centrum, viz kontakt. Veškerá Kontaktní centra pro uživatele drog nabízí ve svých službách mimo jiné i poradenské služby, které se dají využít zcela nezávazně, bezplatně a také anonymně. To znamená, že vstupem do Káčka se nijak nezavazujete, můžete se pouze informovat a po té svobodně rozhodnout, zda dalších služeb využijete nebo ne. Každý kdo K-centrum navštíví, má právo rozhodnout se pro abstinenci, nebo pro život s drogou. I když neabstinuje, je možné mu nabídnout určité formy jiné péče. Myslím, že tím nemůžete nic ztratit. Můžete přijít i dnes mezi 13,00 a 20,00 hod, během provozní doby, i bez objednání.
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
mapa
Telefon:  283 872 186
Email:   kacko@sananim.cz
Provozní doba K-centra:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Podrobněji se dočtete zde:
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Pokud budete potřebovat jiný kontakt, klidně zase napište. Mějte se hezky a zvažte to.
S pozdravem MK