Testy
Petr
V dřívější době jsem byl pravidelny uživatel marihuany, mam za sebou i nakej pernikatp.. to už je ale minulost tedy k věci. pul roku sem nehulil ted nedavno asi dva tydny zpet sem si dal Jointa a chtěl bych si dat ještě byt prostě občasny uživatel. Ale přitelkyně a soud p mě chtějí testy (tedy síše ta přítelkyně) mam kamarada kterej nehuli a rikal mi ze mi moč da takže dotaz- stane se moči něo když ji budu mít ve skumavce třeba tejden dva? Popřípadě jak testy oklamat?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
to jste trochu na špatném místě. Jak oklamat testy, jak vařit drogy a podobné návody tady opravdu nenajdete. Zkušený zdravotník samozřejmě starou moč pozná, kromě toho ve většině zařízení se chodí na WC se zkumavkou přímo pod dozorem, aby k podobným podvodům právě nedocházelo. Pokud jste ěl jednoho jointa, test bude po dvou týdnech s největší pravděpodobností negativní. Pokud ale chcete občas hulit a přítelkyně chce občas testy, pak Vám to dlouhodobě asi vycházet nebude. Nepíšete, proč po Vás kdo testy chce, ale možná by spíš stálo za to se nějak domluvit...