Konec s trávou
Xxkatemax
Hezky den, asi 4 roky, pokud nepocitam nejake pauzy, jsem téměř denne kourila několik joitu trávy. Treba i 2g denně (to bylo asi nejvic) průměrné tak 0,5g. Uz je to tyden co jsem si rekla: A dost! Vůli mam silnou, jen jsem nemela motivaci a vlastne ani důvod prestat. Ted mam. Okoli reague velmi pozitivně, rikaji ze cela zářím. Vlastne nikdy jsem nebyla klasický hulic. Ziji aktivnim a jinak zdravým zivotem. Sportuji a motivace mam dost i pro ostatni. Zatim zadne negativni abstitencni priznaky nepozoruji, snad jen problémy se spánkem. Chci se zeptat co vsechno se v tele odehrava a na co se mam pripravit? Dekuji Kate

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Kate.
Nezbývá mi nic víc než pogratulovat k Vašemu rozhodnutí a k Vaší výdrži, to je skvělé jen tak dál.
Pokud pociťujete problémy se spánkem, můžete zkusit popíjet bylinné čaje (meduňka, třezalka) - působí sedativně. Postupně by se s délkou vysazení mělo vše vrátit do normálu.
Dále se můžete se podívat na tento web: http://www.koncimshulenim.cz
V podrubrice ,,O marihuaně" - dole další podrubrika ,,Více informací" - rozkliknout ,,Drogy v těle" - zadat ,,Česky" - zadat ,,Konopí" - zobrazí se podrobněji, co se v organismu odehrává.
Mrkněte se na to, můžete se zařadit i do programu on-line léčby. Pokud byste po prostudování informací měla nějaké doplňující dotazy, neváhejte znovu napsat.
Držím palce, přeji ať motivace a odhodlání vydrží.
Mějte se hezky, s pozdravem MK