Bažení
skrblicek
jsem po lečení PL Bohnicích a jsem poslední dobou jak akumulační kamna nechci do toho znava spadnout je mi ted mnohem líp až na to že mysl je stejná a permonicí v hlave kutaj kutaj kutaj co mam dělat PS přemyšlím o Terapeutovy jako vrbe je to správný ?

Odpověděl: Bára Orlíková
To, co popisujete, je docela pochopitelné a normální. Když člověk projde léčbou, ještě všechno nekončí, chutě na drogy a některé nepříjemné stavy člověka ještě nějakou dobu provází, prostě to tak je, nemusíte z toho mít výčitky, že to špatně zvládáte, tím ve větší nebo menší intenzitě prochází všichni, co nějakou odbu abstinují. Myslím, že by nebylo od věci se obrátit na někoho z odborníků. Určitě se vám uleví, získáte podporu, kterou potřebujete a informace, které můžete využít. Doporučila bych vám obrátit se na nějaké doléčovací centrum. Pokud jste z Prahy, tak můžete kontaktovat Doléčovací centrum SANANIM, Novovysočanská 604/A, Praha 9, tel 220 84 82 68 44. Za pokus to stojí. Kdybyste potřeboval kontakt mimo Prahu, tak znovu napište a já se vám pokusím něco vhodného najít. Zatím držím palce, ať se vám to podaří zvládnout.