Moje sestra bere drogy
kometazm
Dobrý den, právě jsem zjistila, že moje nejmladší sestra Lucka, které je nyní 30 let, bere drogy,ale tedy nevím co, asi vzhledem k tomu, že to začala brát když dělala diplomku a musela být ready i v noci, tak nějakou pozvbuzující drogu. zatím to víme jen já a moje prostřední sestra. Nevíme co máme dělat. Spolu nebydlíme, asi to naše máma neví. Co máme dělat, máme to nějak se sestrou řešit? Máme to říct naší mámě? Fakt jsem úplně bezradná. Bohužel Lucka je cholerik, tak s ní není řeč normálně, natož pokud s ní budu toto chtít řešit. prosím pora´dte co máme dělat. děkuji. Zdenka

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Zdenko.
Chápu, že je to asi šokující zjištění. Také si umím představit, kolik otazníků se Vám kolem této náročné situace honí hlavou (jako komunikovat se sestrou - říct či neříct to rodičům - nebude to sestra brát jako zradu, když jim to řeknu atd...). Je toho asi hodně, co by bylo v danou chvíli potřeba více zkonzultovat, nechtěla byste se obrátit na naši Poradnu pro rodinné příslušníky a tam vše s některým kolegou více probrat? Nejenom, že byste se poradila, ale také byste si doplnila informace a především získala podporu (můžete jít spolu se sestrou, která také o všem ví).
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké SANANIM
Školská 30 - Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234
Mob: 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Poradna poskytuje veškeré poradenské služby nezávazně a bezplatně. Je třeba se předem objednat na uvedených kontaktech během provozní doby (PO až PÁ 9:00-19:00). Naleznete ji v prostorách kavárny Café Therapy (zadní část).
Další informace o zmíněné poradně naleznete zde:
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html.
Dále se můžete podívat na základní informace pro rodinné příslušníky (viz odkaz):
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Kdyby Vás napadlo něco (na co je třeba se doptat) klidně napište kdykoliv znovu, stejně tak v případě potřeby jiného kontaktu (pokud žijete někde jinde, uveďte prosím, o jaká města by šlo).
Mějte se zatím hezky.
S pozdravem MK