krevni test
derbi
cauky chtela bych se zeptat jestli kdyz ted jdu k doktorce aby mi dala antikoncepcni prasky a kvuli tomu mi dela rozbor krve a jater asi jestli mi muze v krvi zjistit travku mela sem naposled na silvestra....a jestli vubec na to rozbor dela ...diky potrebovala bych to vedet rychle jeste jednou diky!!!!

Odpověděl: Bára Orlíková
Pokud vám lékařka bude dělat odběr krve na jaterní testy, tak se nemusíte obávat. Testy na drogy se v takovém případě nedělají. K tomu by musela mít lékařka extra pádný důvod, protože tyhle testy jsou krom jiného docela drahé. Navíc, pokud jste měla trávu naposledy na Silvestra, tak možnost, že by se to dalo i při cílených testech na přítomnost drog, není moc velká. THC se dá detekovat 1 až 30 dní po posledním užití (po jednorázovém experimentu je doba kratší, při pravidleném užívání spíš u té horní hranice). No, zvažte, jestli není lepší nehulit, než pak mít takovéhle obavy :-)