Otazka
MAJKL
DĚKUJI ZA ODPOVĚDĚ.MAM ALE JEŠTĚ PAR OTAZEK CO SE TYČE MĚ.PERVITIN SEM UŽÍVAL ASI 4 ROKY MĚSÍČNĚ ASI 2 DO MĚSÍCE.JSEM ZAVISLY.MOJE CHOVANÍ SE ZMĚNILO ČASTO VYVOLAVAM SE SVOU PŘITELKYNÍ HADKY A UŽ SE TAKY STALO ŽE JSEM JI UHODIL A TO NE JEDNOU.MAJI NA TO VLIV DROGY,NEBO KDYŽ JE NEMAM TAK SE CHOVAM ASI JINAK NEŽ NORMALNĚ JAK TO ŘEŠIT.PŘÍTELKYNI MILUJI ALE NECHCI JI DAL UBLIŽOVAT ALE TAKY JI NECHCI ZTRATIT.PERVITIN UŽ NECHCI BRAT ALE PŘITELKYNĚ MĚ TO NEVĚŘÍ PROTOŽE UŽ JSEM JI NESPOČETNĚKRAT LHAL.A TAKY SI DOST VYMÝŠLÍM JE TO TIM ŽE SI OBČAS DAM DO NOSU PERVITIN.

Odpověděl: Bára Orlíková
Víte, tohle je natolik komplikovaná záležitost, že bych to být vámi asi řešila osobně s odborníky, na které jsem vám dala kontakt, než takhle po internetu. Je možné, že nastaly nějaké změny ve vašem chování vlivem občasného užívání pervitinu, tahle droga má poměrně razantní účinek a může způsobit nějaké přetrvávající psychické potíže, které ale nemohu diagnostikovat přes internet a není nejlepší volba je tímto způsobem řešit. Za závislost bych to opravdu nepovažovala, i když vaše chování, které chcete změnit, nejspíš s užíváním drogy souvisí. Zkuste se obrátit na kolegy v Podaných rukou a uvidíte. Zatím držím palce, ať vydržíte nebrat pervitin a doufám, že to vašemu vztahu prospěje. Pokud přítelkyně uvidí, že vám to jde bez drog a že to myslíte vážně, začne vám znovu důvěřovat, nepůjde to ale asi hned, musíte jí dát víc času. Hodně štěstí.