vyzkumy
Majka
Dobry den, zajimam se o problematiku amfetaminu. Chtela bych Vas pozadat o radu, kde najdu nejaky statisticky prehled tykajici se drogove situace u nas. Zajimam se o rozsireni amfetaminu mezi vysokoskolaky, i v ramci cele populace. Staci mi odkaz na intenetovou stranku ci publikaci (??? Hygiena, Drogova centra). Dekuji. S pozdravem M.S.

Odpověděl: Bára Orlíková
Můžu vám poskytnout několik odkazů a tipů. Doufám, že si rozumíme, že se vám jedná o amfetamin, nikoli o metamfetamin (pervitin). Odkazy jsou v češtině. Tenhle odkaz je na Farmakologický ústav, kde se zabývají problemtikou drog (je to zaměřené spíš na extázi, ale najdete tam asi nějaké užitečné informace). Tenhle odkaz je na Radu vlády pro koordinaci protidrogové politiky, najdete tam některé statistiky. Tento odkaz je na Národní protidrogovou centrálu. A tenhle na stránky Drogového informačního serveru naší organizace odkaz. Na Drogovém informačním serveru najdete například i odkaz databázi Odborné knihovny, kde simůžete vyhledat potřebné publikace a odkaz na výroční zprávy sdružení se statistikami a další informace. Když by vám to takhle nestačilo, pište dál, pokusím se vám k tomu vyhledat něco dalšího. P.S. Neuvádějte prosím v dotazu identifikační údaje, vzhledem k principům poradny tato data musíme pak upravovat. Díky