Pernik a trava
anonym
Dobry den,potrebuju se zeptat, v utery jsem mela naposled pervitin, a dnes dva,tri prasky z marihuany..a v pondeli mam jit na krevni testy,mozna i moc, zjisti neco? Co muzu udelat pro to aby testy byly negativni?dekuji za odpoved

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
K dispozici máme orientační údaje poskytnuté ústřední toxikologickou laboratoří:
Pervitn
detekce moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
Co se týče doby prokazatelnosti z tělních tekutin, tak právě v moči se THC (účinná látka marihuany) drží nejdéle.
Detekce moč = 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci občas do 14 dní)
Detekce krev = do 14 dní (při občasném užití cca týden)
Detekce sliny = jako u krve
Doba záchytu se odvíjí především od intenzity a frekvence předešlého užívání, velikosti dávek, množství obsažených účinných látek (tedy kvalita konkrétní drogy) a na individualitě metabolismu. Také nejde opomenout skutečnost, že právě THC se usazuje v tucích, z nich se postupně uvolňuje do organismu a metabolizuje. Metabolity u běžně dostupných a používaných testů ukážou pozitivní výsledek oproti jiným drogám poměrně dlouho. To znamená, že dotyčná testovaná osoba nemusí být přímo pod vlivem drogy, nicméně je to důkaz, že v posledních dnech drogu užil.
Obávám se, že výsledek testu nijak neovlivníte. Tady funguje pouze jedno zaručené pravidlo a to je nic nekonzumovat - pokud chci mít testy v pořádku.
Asi jsem Vás moc nepotěšila. Pokud byste měla doplňující dotazy, nebo bychom Vám mohli pomoci i nějak jinak, neváhejte znovu napsat.
Mějte se hezky, MK