pomoc
máma
Děkuju za odpověď, ale dnes jsem přišla domů a zjistila jsem, že chybí foťák (v pořadí už druhý) syn je pryč a když se vrátil z léčení, řekli jsme, že pokud se něco ztratí, musí z domova odejít, já nechci, aby odešel, už je to druhé dítě, které by nás kvůli drogám opustilo, ale asi to budu muset udělat, nevím si vůbec rady a už prostě dál nemůžu a myslím si, že už nemám sílu něco s nadhledem řešit a poslouchat proč a co se zase stalo...

Odpověděl: Bára Orlíková
Je mi líto, že se to takhle vyhrotilo. Vím, že vám tahle moje odpověď po internetu asi moc v takové situaci nepomůže. Je na vás, jak se k tomu postavíte, ale sama asi víte, proč jste si tu hranici - že když se doma něco ztratí - takže syn půjde pryč. Chápu, že je to strašně těžké. Váš syn ale teď porušil domluvená pravidla. Tím je to bohužel až příliš jasné, co by mělo následovat. Myslím, že na jste příliš sama a potřebujete teď podporu, která se vám nedostává. Vím, že je to trochu nespravedlivé, že syn podporu ze strany nějaké pomáhající organizace mít může a nevyužívá ji, a vy ji v tuhle chvíli nemáte moc k dispozici. Být vámi, zkusila bych se opravdu obrátit na někoho z odborníků osobně. Zkuste zítra zavolat dr. Minaříkovi do Denního stacionáře SANANIM, Janovského 26, Praha 7 na tel 220 80 31 30, jsou tam zhruba od 9 do 18 h. Domluvím to s ním, aby s tím počítal. Držte se a myslete na sebe.