alergie na pervitin
martin
Dobrý den, přítel si občas šňupne pervitin a druhý den začne neustále kýchat, oteče mu nos jako při akutní rýmě nebo alergii a nemůže se toho zbavit skoro měsíc. Je to možné, že je alergický na pervitin? Děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Pervitin může reagovat alergicky. Velmi často obsahuje celou řadu příměsí, také je vyráběn pokaždé trochu jinak. Díky tomu mohou při jeho výrobě proběhnout různé reakce a tím vzniknout další různé směsi, které pak mohou konzumující osobě připravit různé nepříjemné situace.
O co konkrétního jde u Vašeho přítele, ale bohužel, nepoznáme takto přes internet. Pokud by přítel měl zájem, mohl by navštívit nějaké zařízení pro uživatele nelegálních drog a o všem co by ho zajímalo více a konkrétněji pohovořit s pracovníky (anonymně, bezpaltně, nezávazně).
Kdybyste potřebovali kontakt na zařízení u Vás, napište znovu a uveďte, o jaká města by šlo.
Mějte se zatím hezky, s pozdravem MK