aplikace jehlou
frost
dobrej hele co to je kdyz si chci dat piko a ted mi tece cerna nebo tmava krev ,muzu porad nabyrat ale pist nejde stlacit a ucpana neni porad te prosim dekuji

Odpověděl: Amrit Sen
Froste zdravím Vás, děkuji za důvěru.
Nezlobte se, ale Váš dotaz pro mě není úplně srozumitelný, budu se tedy snažit na něj odpovědět tak, jak jsem ho pochopil.
Ptáte se, jak to, že můžete při, respektive těsně před aplikací aspirovat, jak píšete "nabírat", ale nejde Vám směs krve a roztoku drogy vtlačit do napíchnuté žíly. Důvodů může být několik, s největší pravděpodbností bude mít stav, který popisujete, více příčin zároveň.
Je možné, že nedodržujete pitný režim, který je jednou ze základních podmínek pro bezpečnější užíváni drog všeobecně, a to z mnoha důvodů, ale vraťme se k nitrožilní aplikaci.
Příliš hustá, tmavá krev, se často z důvodu dehydratace aplikuje přes tenkou jehlu velmi nesnadno a má zvýšenou tendenci se srážet. Většina drog na naší scéně není čistá, obsahuje nejrůznější, často velmi nebezpečné příměsi ještě z výroby, téměř nikdo si s jejich pečlivým čištěním neláme hlavu a nehodlá ztrácet "nadbytečným" úsilím čas. Naopak, už tak znečištěný produkt, který může na první pohled vypadat sebelépe, ještě většina distributorů nelegálních drog ještě ředí skutečně vším možným.
Zbytky chemikálií a ředící příměsi mohou podporovat srážení krve ve stříkačce, takže když aspirujete, krevní "hrudka" těsně před kovovým ústím jehly, se při směru dovnitř "odchlípne" a umožní bezproblémovou aspiraci. Při stlačení, tedy pohybu roztoku směrem ven, se vstupní otvor do jehly naopak ucpe. Že žádné hrudky, nebo sraženiny nevidíte, nemusí vůbec znamenat, že ve stříkačce nejsou. K ucpání jehly stačí skutečně miniaturní koagulát, trombus (krevní sraženina).
Je rozhodně bezpečnější, když se Vám takový roztok nepodaří aplikovat, než naopak. I malé krevní sraženiny, i bez toho, že by se následně v oběhu zvětšily (a i to se může stát), mohou v těle napáchat mnoho škod a celkem snadno připravit člověka o život. Plicní embolie, ucpání mozkovách cév atd., dokáží člověka usmrtit během pár minut, případně z něj udělat invalidu. Může, ale nemusí se to stát jen bezprostředně při aplikaci, nebo bezprostředně po ní.
Nevím, jaké máte povědomí o široké škále rizik, které sebou užívání drog přináší, v odpovědi se věnuji pouze tomuto jednomu konkrétnímu problému.
Určitě tedy dostačně pijte nealkoholické tekutiny a kdykoli se Vám něco podobného stane, drogu v žádném případě neaplikujte. Vaše šance pobýt tu o něco déle, se tak určitě nezanedbatelně zvýší.
Kdybyste se potřeboval ještě na něco doptat, kdykoli napište.
Buďte na sebe opatrný, přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.