zavislost na adipexu
homnika
Dobry den. Prosim Vas, jsem evidentne zavisla na adipexu. 100 tablet me vydrzi uz tak na 14 dni, jinak nejsem schopna fungovat. Lze se z toho nejak dostat? Dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Dobře, že píšete. 100 tablet na 14 dní je cca 7 tablet denně - to není úplně vhodné. Netuším jak si Adipex obstaráváte, zda Vám jej předepisuje lékař nebo nějak jinak. Pokud ho máte od lékaře, bylo by rozumné se s ním domluvit na postupném vysazení, pokud si ho obstaráváte z jiných zdrojů a lékaře nemáte, bylo by vhodné se spojit se specialistou na závislosti a s ním Vaši situaci ohledně zneužívání léků více a konkrétněji řešit. Doporučovala bych to neodkládat.
Kdybyste potřebovala nějaký vhodný kontakt, tak ještě napište (prosím o uvedení lokality).
Mějte se zatím hezky.
S pozdravem MK