Odbery krve
Pity
Slo asi o tohle kourim uz asi 16 let dene sem dokazal vykourit I 8 djontu ty nejvisi kvality ten den jsem kouril pulku djonta ani sem to na sobje necejtil pak sem 7 hodin pracoval ve vedru takze sem se I hodne potil pak sem mnel I objedval a pak prisli ze mame jit na krev primo nasemu doktorovi ktery jeste ten den posilal vzorky do laboratore ja se svemu nadrizenemu priznal ze sem kouril ale misto 7hodin sem mu rek ze to bylo 11 ted uz je to treti tejden a oni tvrdi ze jeste nemaj vysledky ale ja si mislim ze sem mnel v krvy uz neaktyvni slozky vzdyt sem zvykli prece na trikrat vjetsiho jonta nemluvje o tom ze po vykoureni jak sem rek nic sem necitil protoze to bylo pro mne malo ted si muslim ze mne akurat dusi a chteji mne v tom nechat vykoupat kazdopadne se jim to dari protoze sem z toho opravdu zdrcenej nemuzu o tu praci prit z travou uz sem nadobro zkoncoval protoze mi to v zivote nic neprineslo akurat starosti tri tejdny uz nekourim a cejtim se fakt skvjele po 16 letech nechapu ze sem neskoncil driv asi sem takovej kopanec potrboval kazdopadne delam ve velky firmne a ta sidli v arealu kde je vse zakazano I za cigaretu vam daj dozivotni zakaz vstupu

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím.
Děkuji za doplnění. Bohužel, to co má nebo nemá v záměru zaměstnavatel, opravdu odhadnout neumíme. Předpokládám, že pokud byste měl nějaký zásadní problém, asi byste už o tom věděl. Ale to je pouze má hypotéza.
Nicméně, povedlo se Vám vysadit, cítíte se dobře, to je skvělé, brala bych to jako pozitivní záležitost a stavěla na tom. Pokud se Vám abstinenci podaří udržet, jedině dobře. Jistě Vám to ulehčí život nejen s ohledem na své zaměstnání, ale i ve všech dalších oblastech. Přece jenom život s jakoukoliv závislostí je podstatně těžší a náročnější nežli bez ní.
Přeji, aby Vám to v práci dobře dopadlo a Vy se držte!
S pozdravem MK