psychiatria pravdepodobne
petus
Dobry vecer uz som vam pisala ze ... ked som vonku myslim si.ze nieco rozpravam nahlas atd ... a take.halucinacienapisali ste mi ze mam vyhladat odbornu pomoc asi to fakt potrebujem od vcera sa strasne citim koli tomu zle.prosim pomozte mi kdesi v ziline.by som to potrebovala citim sa zle.koly tomu prosim vas . Uz blaznim pisl som vam ze.brala som pervitim 4 m. A rok a pol neberem aj viac m. Nevem co robit mam pol.roc. syna a priatela ktory o nicom nevie prosim napiset mi :( nejake.mavam zachvaty uzkosti ked som pri viacerych ludi co nepoznam sa bojim byt ze.bud rozparam na hlas.co si mysilm abo fakt rozparavam prosim vas a zaroven dakujem :(

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Dobře, že jste napsala. Doporučuji co nejdříve obrátit se na lékaře a v osobním kontaktu pohovořit o stavech, které prožíváte a pociťujete. Zbytečně to neodkládejte, čím dříve vše začnete řešit, tím dříve budete pociťovat úlevu.
Centrum pro léčbu drogových závislostí
Pod Laščeky 278
Žilina
Web: www.fnspza.sk
Tel:  041 / 500 76 92
Psychiatrická ambulance (sídlo ambulance v areálu FNsP Žilina - objekt č. 13 - 1. Poschodí, část ,,B")
Provozní doba + kontakty:
PO 8,00 - 14,30
MUDr. Rosivalová  tel. 041/5110 605  email: rosivalova@fnspza.sk
ÚT 8,00 - 14,30
MUDr. Hanzelová   tel.  041/5110 647 email: hanzelova@fnspza.sk
ST  8,00 - 14,30
ČT  8,00 - 14,30
MUDr. Hano          tel. 041/5110 645 email: hano@fnspza.sk
PÁ  7,00 -  8,30
13,00 - 15,00
MUDr. Rosivalová  (kontakty výše)
(mezi 12,00 - 12,30 pauza na oběd)
Více informací naleznete zde: http://www.fnspza.sk/sk/oddelenia/psychiatria/psychiatricka-ambulancia
Přeji, ať je Vám brzy celkově lépe. Mějte se zatím hezky.
S pozdravem MK