Otazka
majkl
užívam pervitin asi tak 2 do měsice asi tak za dvě stovky jsem zavisly když to už trva 4 roky.ma partnerka si mysli že ano chci se lečit ale v d.tox.centru v brně mi řekli že nejsem zavisly ale ja svou přítelkyni miluji a chci se lečit.

Odpověděl: Bára Orlíková
No, nevím jestli by se užívání v této frekvenci dalo nazvat závislost, spíš bych to označila jinou kategorií, která se používá, a to je škodlivé užívání. Myslím, že opravdu není nutné absolvovat detoxifikaci a ústavní léčbu, pokud neužíváte kromě pervitinu ještě jiné návykové látky, se kterými máte potíže. Víte, máte asi tyto dvě možnosti. Buď se pokusíte pervitin vysadit sám, což by při vaší frekvenci užívání a motivaci přestat kvůli přítelkyni, mohlo vyjít, nebo můžete zvolit ambulantní variantu léčby. Myslím, že by vám v tuhle chvíli asi pomohlo se obrátit na někoho z odborníků a o celé situaci si promluvit, získáte informace, inspiraci, jak pokračovat dál a potřebnou podporu. Zatím držím palce.