závislost na drogách
keky
Dobrý den mám 20 letého syna a mám obavy že začíná být závislí na nějakých drogách.Když přišel domů vypadal jako podnapilý,ale je vidět že jeho chování je agresivnější a je vulgární.Sám mi řekl že potřebuje prachy na (a myslím že drogy).Také když je v koncích sám uzná že potřebuje nějak pomoc.Jsme od Opavy a chtěla bych vědět jestli jde něco pro to udělat anonimě,Děkuji keky

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Obrátit se na odbornou pomoc, o Vašich podezřeních, pochybnostech a obavách více a konkrétněji pohovořit v osobním kontaktu, je jistě rozumné.
V Opavě se můžete obrátit na kolegy z níže uvedených zařízení. V případě Kontaktního centra se dají poradenské služby využít nezávazně, bezplatně a také zcela anonymně.
Kontaktní centrum
Hradecká 16
Opava
(vchod bránou z ulice Skřivánčí)
Provozní doba/poradenství:
Po, Út, St, Čt, Pá  10 - 16 hod
Kontaktní osoby:
Bc. Antonín Daněk - vedoucí K-centra, tel.: 602 765 082, email:danek@podslunecnikem.cz
Jakub Rašín - kontaktní pracovník, tel.: 602 765 081, email:rasin@podslunecnikem.cz
Psychoterapeutické a poradenské služby
Hradecká 16
(vchod z ulice Hradecké)
Opava
Provozní doba: Po-Pá 10-16
Kontaktní osoba:
Bc. Pavlína Havlíčková - ředitelka, tel.: 602 790 208, email:havlickova@podslunecnikem.cz
tel.:553 718 487
Více zde:http://www.podslunecnikem.cz
Doporučuji si zavolat a předem se objednat. Pokud by měl zájem i syn pomoc využít (třeba později), může se na toto zařízení obrátit také. Vy prozatím můžete využívat poradenské služby určené rodinným příslušníkům.
Mějte se zatím hezky. Pokud budete potřebovat, můžete kdykoliv napsat znovu. Ať vše dobře dopadne.
S pozdravem MK