Syn reakce na odpověď
Jana
Moc vám děkuji za rady pomáhá mi,když to můžu probrat s někým jiným. Do poradny jdeme s manželem i když se mu moc nechce má z toho stres, ale taky se snaží udělat vše pro záchranu Jiry. Je to peklo, který nikomu nepřeji. Celou tu dobu kdy řeším tyhle problémy věřím, že tím jak mu ukazuju jak moc ho mám ráda a všem nám na něm moc záleží, že to dokážu. Ale už mi dochází síly a evidentně to bez pomoci odborníků nezvladnem. Moc vám děkuji za čas strávený odpovědí.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den Jano.
V předchozích dotazech s Vámi komunikoval kolega Amrit Sen, ale bohužel je v tuto chvíli jinak pracovně vytížený, tudíž na další Váš příspěvek reaguji já.
Je dobře, že máte domluvenou konzultaci v poradně. Také je skvělé, že i přes stres, který manžel má, je ochotný s Vámi na tomto participovat. Vaše obavy a pochybnosti jsou zcela na místě, jste v náročné životní situaci a je to pochopitelné.
Držím palce, aby se vše začalo ubírat lepším směrem, a přeji Vám i manželovi dostatek sil.
Mějte se hezky.
S pozdravem MK