piko
speedy
dobry den,chtela bych se zeptat jestli je nejaky rozdil w tom jestli pervitin snupnu nebo wypiju w piti-muze se napriklad pitim zmensit nak jeho ucinnost???co je bezpecnejsi??jminule se mi stalo ze sem mela desnou stihu(i kdyz jinak sem se citila w poradku),wzala sem si toho moc?jak se to pozna???jeste bych se chtela zeptat co muzu udelat pro prijemnejsi dojezdy???diky

Odpověděl: Jakub Minařík
Biologická dostupnost bude skutečně jiná. To znamená - změní se kolik toho využijete a taky se změní rychlost, kterou bude nastupovat efekt. Ze zkušenosti klientů vím, že efekt nastupuje pomaleji, ale také déle odeznívá. Čsto to uživatele nepříjemě překvapí - také bývají při užití ústy častější koplikace typu stíha - takže jestli s tím máte problůémy - bylo by lépe se tomuhle způsobu užívání vyhnout. Jinak - jestli máte stíhy, dejte si pauzu - další užití totiž může znamenat přímou cestu do blázince. Taky - pokud už jste stíhy jednou měla, častěji se vrací - skoro bych vám doporučil přestat. Stíha totiž bývá dosti běžný vedlejší produkt užívání pervitinu a fakt má tendenci se opakovat. A čím častěji se opakuje, tím je její vliv silnější a člověk divnější a divnější a pak už z toho nejde ven, ... Nestraším vás zbytečně.
S příjemnějšíma dojezdama je to stejné - alespoň na čas vysaďte (myslím pár týdnů) a až se dáte dohromady - tak pouvažujte co dál. V každém pádě - kdybyste chtěla uvažovat o tom že přestanete a chtěla byste si o tom promluvit - stačí zavolat 220803130. Rád si s vámi o tom popovídám a to i anonymně. :-)