THC v krvi...
louder
Před měsícem a půl jsem skončil s hulením.Mám novou přítelkyni a ta je teď mojí drogou(a nedělá bordel v těle :-) ;v souvislosti s tím mám pár otázek... 1) včera jsme měli s kámošema pařbičku a já se tam zhulil...Za jak dlouho budu mít zase čistou hlavu jako předtím?...tedy odbourám THC z krve a obnovím "narušenou" psychiku :-) normálně to je do měsíce, čili už jsem to měl za sebou...zkazil jsem si tím všechno to snažení? 2) jak moc vadí pobyt v od jointů zakouřeném prostoru? jak moc se mi dostane THC do krve,kdy (cca.) ho odbourám.Mám totiž dost kamarádů co hulej.Dokážu jim vzdorovat (dělal jsem to denodenně měsíc a půl,až včera, ale to jsem byl dosti opilý), jen nechci prudit tím, že s nimi nebudu chodit do míst, kde se hulí... 3)Za jak dlouho od posledního hulení se vrátí psychika do normálu.Dá se říci,že poté co vymizí THC z krve?Asi spíše později,ne? Díky...

Odpověděl: Martin Hulík
V moči bude THC zachytitelný do měsíce. S psychikou je to individuální, ale platí, že pokud nekouříte, neměl byste mít žádné potíže. Kdy se zlepší kognitivní funkce, záleží jak moc a jak často jste předtím kouřil, ale obvykle do několika dní. Kdyby jste měl i pak nějaké vážnější potíže, stálo by za to obrátit se na psychiatra.
Zda jste si zkazil snažení, nevím. Záleží, co bude dál. Relaps je vždycky komplikace, ale taky výzva, signál, že je třeba něco změnit. Např. pochybuji, že budete dlouhodobě abstinovat od hulení, když budete trávit večer co večer s partičkou, kde všichni hulej (a to je asi taky největší riziko pobytu v zakouřených prostorách, kromě jistých rizik zdravotních).