naděje
lucca
ahoj.zase píšu,protože jsem se dozvěděla skvělou zprávu.ten kámoš mi slíbil že se toho svinstva už nedotkne.jedna holka,co na tom frčí mu prej otevřela oči.vím,že je to slib a ten se může snadno porušit,ale když mu s tím budem pomáhat a on bude mít fakt vážnej důvod tak se to snad dá zvládnout,ne? I když je pravda,že chodíme na místa,kde je k tomu dost snadnej přístup!:-( co myslíš? díky

Odpověděl: Bára Orlíková
Zvládnout to může. Pokud je to, co mu otevřelo oči, dost silný na to, aby mu to vydrželo, což zatím těžko říct. A pokud mu chcete pomoct, nechoďte s ním na místa, kde je k tomu snadnej přístup. Tím, že se pohybuje v místech a společnosti, kde je k perníku přístup, je riziko, že to nezvládne, mnohem vyšší. No, znovu si neodpustím - pokud by to vypadalo, že to kámoš neukočíruje, uděláš líp, když se do toho nebudeš dál pouštět, protože hrozí riziko i tobě. Zatím se měj pěkně a kámošovi držím palce.